بچم به سختی اروق میزنه،خیلی کم میزنه،پیشنهادتون چیه🥺

۵ پاسخ

نافش اگه افتاده روی رون پات برگردون
طوری ک شکمش روی رون پات باشه دستتو بزار زیر سرش که آویزون نباشه
دستاشم از کنار سرش رد کن
انقد راحت اروغ میزنن اینجوری

بذارش رو سطح صاف بردار باز آروغ بگیر
یا ب پهلو چپ بخوابون

اولا همینن بعد عادت میکنن تابزاری رپ شونه میزنه

خیلی کوچولو هستش فعلا سخت میزنن

اولش سخت اروغ میزنن بعد یک ماه درست میشه پشتشو مالش بده به سمت بالا

سوال های مرتبط

مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی