خانما من سونو آخرم ایشالا کی برم ..؟۳۶هفته یا ۳۷ یا زودتر

۹ پاسخ

چه زود گذشت با تمام چالش هاا

من دکترم گفت ۳۶ هفته برم

من ک دکترم گفت ۳۶ هفته برم

فکر کنم باید ۳۶ هفته کامل بشه بعدش بریم

36برو

من۳۵هفته میرم

برا من چهارم نوشته
ولی چون تعطیله شنبه میرم

من دیروز بودم

منکه 36 هفته میخام برم

سوال های مرتبط