۷ پاسخ

اوایل ۵ ماه خریدم فقط برای غذاهاش
یک سال تموم شه نمیخرم دیگع

اره من دارم بدک نیست

ارزش نداره
چیزی نمی نویسه که

والا تو تخفیف نوشته بود سی وهشت بعد خواستم بگیرم چهارصد هزار تومن شد 😐😐

چقدر شده؟

نه والا

میترسم مسدود بشم اگه جواب واقعیمو بنویسم💁🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی