۳۸ هفته و ۵ روز میشه زایمان کرد؟

۱۲ پاسخ

من خودم 38 و 5 قراره زایمان کنم

باید ورزش کنی زود دهان رحمت باز باشه با پیاده روی تا بستر کند زایمان

آره خب اگه دردت بگیره، کیسه آب پاره بشه زایمان میکنی دیگه

سزارین بله عزیزم

اره میشه من دخترم و 37هفته بدنیا اوردم 6سال پیش

سزارین میشه

چرا نشه من 3۸ هفته ۶ روز زایمان کردم

طبیعی هم میشهمگر اینکه خودت دست ب کار بشی ۳۷ هفته ۶ روز خواخر شوهرم خسته شده بود زعفرون دم کرد خورد دو روز دردِش گرفت طبیعی زایمان کرد

آره

سزارین بله طبیعی خیر

اره عزیزم میشه..۳۷ تموم بشه بچه کامله.. واسه سزارین هم معمولا تا ۳۸ تموم بشه نگه میدارن، بعدش مشکلی نیست

سزارین اره ولی طبیعی فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی