نه .....
انشاالله حاجت روا بشی
شاید صلاح میدونسته چون دکتر من میگفت باید سایز فولیکول 18 بشه که آزادسازی بزنی
برای فولیکول 8 آزاد سازی نمیزنن باید سایز 18 برسه
بستگی داره چند سیکل رفته باشی سونو، چون فولیکولا رشد میکنن
فکر نکنم من یبار دوازده سیکل 12 بود فولیکول دکترم گفت نمیگیره دقیقا اون ماه نگرفت
روز چند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.