۴ پاسخ

گلم همه زنا ماهی یه تخمک بالغ آزاد میکنن و باردار میشن مگه طرف ژن دوقلو یا چند قلو داشته باشه و یا اینکه دارو تحریک تخمدان مصرف کرده باشه...پس یعنی با یه تخمک بالغ بارداری حتما صورت میگیره فقط اسپرم بتونه به تخمک برسه و اینکه لقاحی که اتفاق میوفته سالم باشه و نقص ژنتیکی نداشته باشه که به مرحله لانه گزینی برسه و بارداری رخ بده...اصلا استرس به خودت نده

من ۲۰ داشتم نشد امیدوارم برای شما بشه 💚🌱

بابا من فقط یه دونه هفت داشتم گرفت
تو که ۲۳ عالیه

آره من دیدم خیلی ها با یدونه باردار شدن

سوال های مرتبط

مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
هدیه امام رضا هدیه امام رضا قصد بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری