گلم همه زنا ماهی یه تخمک بالغ آزاد میکنن و باردار میشن مگه طرف ژن دوقلو یا چند قلو داشته باشه و یا اینکه دارو تحریک تخمدان مصرف کرده باشه...پس یعنی با یه تخمک بالغ بارداری حتما صورت میگیره فقط اسپرم بتونه به تخمک برسه و اینکه لقاحی که اتفاق میوفته سالم باشه و نقص ژنتیکی نداشته باشه که به مرحله لانه گزینی برسه و بارداری رخ بده...اصلا استرس به خودت نده
من ۲۰ داشتم نشد امیدوارم برای شما بشه 💚🌱
بابا من فقط یه دونه هفت داشتم گرفت
تو که ۲۳ عالیه
آره من دیدم خیلی ها با یدونه باردار شدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.