۱۲ پاسخ

من میدم خیلیم دوس داره
موز هلو سیب هندونه انبه شلیل
همه رو خورده😂

من ک چند روز پیش دادم دخترم ب شدت حساسیت نشون داد کلا صورت و دست و پاش دون دون شد

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@

من دادم و دخترم خیلی دوست داشت ولی در حد مزه

سلام
اگه شما هم دوست دارین که فقط و فقط و فقط با ۵۰ هزار تومن عکس خودتون،همسرتون،فرزندتون رو اتلیه ای کنین.
وارد کانالم بشین
مارو دنبال کنین.
تم مورد نظرتون رو انتخاب و برای من ارسال کنین.
بعد از اینکه عکس ادیت زده تون رو تحویل گرفتین هزینه رو واریز کنین.


@atliyeh_ayhan1404
اگه اینجا هم سوالی داشتین داخل خصوصی پیام بزارین تا بتونم جواب بدم

اره بابااا من از ۶ ماهگی دادم

من دادم خيليم دوس داره

من پسرم ۵ ماهه ست دیشب بهش دادم پوره میکردم میدادم خیلی دوست داشت ..هلو هم رنده کردم دادم یکم ..طالبی هم دادم با ولع میخوره

من یکم دادم

اره بده

نه حساسیت زاس نده - فعلا فقط سیب و گلابی میتونه بخوره

اره عالیه

سوال های مرتبط