سلام دلکم بستری بویت
ایشالله هربه بیوه ی زونجاتوبیت تخواله وخت زایمان دوعای خیرکه بوایمه یش
من ولی سزارینم
برات صلوات میفرستم که به سلامتی زایمان کنی
عزیزم به سلامتی
اصلا نترس بخدا اصلا سخت نیس فقط از تجربه ی من استفاده کن پشیمون نمیشی موقعی که دردت اومد و دکترت گفت زور بزن دهنتو ببند و تا میتونی زور بزن اگه داد بزنی یا گریه کنی بچه عقب میره و دیر میاد بیرون فقط زور بزنی با ۲یا۳بار زور زدن زایمان میکنی
انشاالله بسلامتی زایمان کیت..تحربه رایمانکت بژه بومان
من درد دارم اما منظم نیست خداکنع تا صبح درد زایمان بگیرم برم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.