۶ پاسخ

من
چون زایمان اولمه نمی‌دونم قراره چه اتفاقی بیفته استرس ندارم ولی حس گیجی دارم 🥴

کاش منم فردا وقت زایمانم بود

من🙋🏻‍♀️

به سلامتی ان شاءالله ... واسه منم دعا کن خاهشا 🙏🥺

کاش منم جلوتر بودم فردا زایمان میکردم😅

سزارین؟

سوال های مرتبط

مامان جاناورادمان💋❤️ مامان جاناورادمان💋❤️ ۶ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد