چه حسی دارید به تودلی تون؟

بارداری زایمان

۱۵ پاسخ

ی حس سردرگم ک تاحالا تجربش نکردم🫠

اینو میدونم بهش وابسته شدم
انتظار میکشم بغلش کنم بوش کنم شیرش بدم

دلیل ادامه دادن زندگی خودم ،شوهرم،مامانم ،اجیم انگار همه اطرافیان جونشون وبچم😊❣️
خداراشکرمیکنم ک‌منم حس مادرشدن راچشیدم الهی قسمت همه

رفیق مامانی و باباشه و دلگرمی زندگیمون

ابقد دوسش دارم ک هیچ وقت فکر نمیکردم یکیو ندیده ایقد دوستداشته باشم هر روز با خیال اومدنش با تصور صداش چهرش میگذرونم 🫀🫀🥺آخه خدا بعد ۶سال انتظار و سختی تو ناامید ترین روزای زندگیم پسرمو بهم داده

با تمام بی احساسی که به قول اطرافیانم دارم اما برای بار دوم عاشق شدم بار اول همسرم بار دوم کسی که حتی هنوز نمیدونم نه اسمش چیه نه چه شکلیه تو کل عمرم نمیدونستم فشار چیه تو ۲۰ هفته بهم گفتن ممکنه بچه سقط شه خدایی نکرده غش کردم فشارم امد روی ۶ و خیلی حس بدی بود زار میزدم و اصلا دست خودم نبود 🙂

یه حس عجیب و خاص نمیدونم چه حسیه با این که الان خیلی سختم شده مدام کمر درد دارم ولی خیلی دوسش دارم

من سنم بالاس برای آوردن بچه اول ولی احساس میکنم تو این دنیا کاری جز بزرگ کردن دخترم ندارم دیگه همه کارامو کردم

دیوونه ش شدم😅

باعث شده زندگیمون ازین رو ب اون رو تبدیل بشه😍

تمام انگیزم از زندگی شده

دلیل دل خوشیم تو زندگی متاهلی بعد ۱۲ساله ❤️

هنوز ندیدمش ولی عاشقش شدم خیلی هم وابسته شدم بهش اگه یه ساعت تکون نخوره من دیونه میشم🥺

حس شیرین بدجور ذوق دیدنشو‌دارم بیشتر برا دخترم که قراره تنها نباشه

حس عاشق شدن من عاشق نینیم شدم🤣

سوال های مرتبط

مامان توت



فرنگی مامان توت فرنگی ۱۲ ماهگی