۱۹ پاسخ

اینقدر دوس دارم زود بگذره چون تحمل این همه شکم و سنگینی و تیرگی و زشت شدن رو ندارم دیگ خلاص🤦‍♀️

ذوق😍 بامخلوط کمی ترس و استرس

ترس که غریزه طبیعی هست اما ما باید بیشتر ذوق داشته باشیم چون خیلی سختی کشیدیم تو دوران بارداری باید ذوق مون بر ترس غلبه کنه چرا ؟ چون به این فکر کنین وقتی میلیون ها زن طبیعی زاییدن پس ما هم میتونیم

ذوق و استرس با هم🫠 پس فردا سزارین میکنم

ترسسسسسسسسسسسسسسسسسس خیلی زیاد با وجود اینکه بچه دومم هست 😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ترسسسسسس

خسته
استرس
خوشحالی
نگرانی
و دقیقا ۱ روووز
مونده تا یکشنبه

استرس همراه با ذوق دیدنش، ۴ روز دیگه نوبت سزارین دارم

ذوق زیاد و استرس🥹🥲

۱۱ روز مونده و خیلی خوشحالم

۵ روز مونده
نمیدونم یه حس بین استرس و ذوق
انگار معلقم رو هوا

عزیزم کجا به سلامتی قراره زایمان کنی؟؟؟

برای من۱۳روز مونده🫠🫠در انتظار درد

من خستم و بی‌حال
کمتر از ۳ هفته

همه چی باهم،استرس،ذوق،ترس،خوشحالی

ترس و ذوق قاطی😅پس فردا سزارین میکنم

من هم استرس دارم هم کلی ذوق دارم ک دیگ میتونم ببینمش😍

برای من ۲۰ روز مونده

ذوق، استرس، و کلی حس های عجیب و قاطی پاتی

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی