اگر سکسکه بچه رو پایین حس کنیم یعنی بچه سفالیکه؟

۹ پاسخ

اهان برای منم زده تو انو مالی سفالیک خاستم بدونم یعنی چی

اره سفالیکه

منم پایین حسش میکنم

بله..

اقا چجوری میشه فهمید سکسکه ست؟

سفالیک یعنی چی دقیقا

بله من همیشه پایین تو پهلو سمت راستم سکسکه میکنه😍😍😍😁 سفالیکم هست

آره عزیزم حدودا زیر خود ناف یا پایینش حس میشه

بله برا منم همینه

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد