۱۱ پاسخ

پس اعتصاب شیرکرذه تو این ماه دیدم یه بچه آوردن دکتر اعتصاب کرده بود

دقیقا پسر منم اینجوریه دیگه کم آوردم

بخوابون ‌تو خواب بده هین خوردن لالایی بخون اگه باز نخورد آب قند درست کن سرشو شیر کن‌هی میگه بزنه هی شیرین کن میک بزنه بعد پستونک هم‌میتونی بزاری دهنش یکم‌جیک‌زد آروم در بیار زود شیشه رو بزار بیشتر‌تو خواب تلاش کن

توی ماشین امتحان کن عزیزم منم پسرم از یه ماه و نیم شروع کرد به اعتصاب شیر تا سه ماه الان چند روزه خوب شده چشم‌نخوره

دختر مظلوم من از دو ماهگی اعتصاب کرد تا الآنم ادامه دارع

توی خواب بهش شیشه شیر بده

قهر کرده حتما الهی

دکتر بهش مولتی ویتامین یا زینک نداد که اشتهاش بیشتر بشه؟

اعتصاب شیر کرده حتما

رفلاکس داره ؟؟؟
یا شاید بینیش کیپ شده

شیشه شیر بده بهش

سوال های مرتبط