۳ پاسخ

اوه اوه خیلی سخته حق داری
من ماه آخر کلا نشسته می‌خوابیدم
کم مونده عزیزم🥲

من از الان همینجوری ام یعنی الان چهار هفته میشه اصلا از درد نمیتونم بخوابماستخون درد و پا درد که از اول داشتم اینکه به هر سمتی میخوابم شکمم سفت میشه و درد میگیره دیگه واقعا سخته ولی بیدار میشم خیلی دردناکه بلند شم یا جابجا شم 😞

یه کوسن کوچیک زیر شکمت همون قسمتی ک درد میکنه بزار

سوال های مرتبط