مامان من میگه به ما قرص میدادن ولی ما نمیخوردیم
واسه همینه ک مامانامون بعد زایمان دندوناشون بیشتر خراب شده،استخون درد گرفتن،موهای پر و بلندی ک داشتن رو مجبور شدن کوتاه کنن،چون قرص و مکمل و ویتامین یا نمیدادن یا میدادن هم نمیخوردن و خودشونو داغون کردن و از بدن خودشون کم شده ک به ما رسیده
همینجا هم میبینم دکترایی ک به خانومای باردار کلسیم ندادن و اونا همش درگیر دندون درد و استخون درد هستن
بالاخره پیشرفت علم باید به یه دردی بخوره یا نه
مامان منم میگه میرفتیم بهداشت بهمون میگفت جگر بخورید میگه الان میگن نخورید ....گلم من خودم اصلا نمک ید دار استفاذه نکرذم فقط نمک دریا ..حتی ذره ای ورم نکردم ..ولی بارداری اولم با اینکه نمک رو خیلی کم کرذه بودم میشه گفت حذف ولی همون مقدار کم هم باعث میشد ورم کنم ..الان استراحتمم بیشتر از اون موقعس ...تا میتونی نمک طبیعی استفاده کن
نه
همین مکمل ها باعث شده بچه های الان اینقدر باهوش باشن
موافقم که این قرصها همش فایده نداره !
انقد میبینیم طرف قرص خورده ولی هنوز مثلا ویتامین د بدنش پایینه یا کلسیمش هنوز پایینه
واقعا جذب بدن نمیشن
البته برای همه اینطور نیست
ده سال قبل همین چهار روز پیشه کی میگه نمیدادن؟؟؟ دقیقا خواهر من سیزده سال پیش حامله بود کلی از همین مولتی و آهن و امگا داده بود. بچه هم به اینا ربطی نداره به خورد و خوراکش و ژن مربوطه که آرومه یا بیش فعال
من اوایل میرفتم پیش یه دکتر مرد که ۴۲ سال سابقه طبابت داشت ولی خب بازنشست بود و بیمارستان نمیتونست سز کنه دکترمپ عوض کردم ..کامل برگشت بهم گفت این قرصایی که میدیم الکیه اصلا نیاز نیس ولی خب مجبوریم ...اصلا قشنگ واضح گفت ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.