۱۱ پاسخ

من نزدیک ۴ خوابیدم
الآنم رایان پاشد شیر خورد باز رو پامه
نمی‌دونم باز چشه اذیت کرد کل دیشبو

من که مامانم اینا اومدن خونمون پسرم دیشب به بد بختی ساعت ۱۲/۳۰خوابید فکر کن اصلا تا حالا این ساعت رو ندیده بود

منننننن

ما ک تو راهیم وتا الان ی دقیقه هم چشم رو هم نگذاشتم😢

من فلک زده😭😭😭بخدا رد دادمممم دلم میخاد فقط بمیرم ن صدابرام مونده پا. انقد لالایی خوندم

باورت میشه من هند نخوابیدم دخترم نمیخوابه دیونه شذم 11 خوابید تا 1

من بيدارم خونه رو تميز كردم فقط جارو تي مونده كه اونم دخترم و باباش خوابن نميشه ميخوام برم دوش بگيرم ولي تا ظهر نميخوام ميخوام امروز دخترمو زود بيدار ميكنم شايد خوابش تنظيم بشه

من دخترم الان خوابید باید بخوابم تازه😂

من تازه میخام بخوابم😁

من من من

دختر من بيداره
سلام
روپامه
خستم كرده

سوال های مرتبط