خانوما من نفهمیدم درد پریود آخر طبیعیه یا غیر طبیعی

۵ پاسخ

عزیزم اگه یکسره باشه طبیعی نیست ی دکتر بری بهتره ولی اگر گاهی اوقات باشه طبیعی

نه عزیزم برو دکتر طبیعی نیست اگه شدیده
میبینی دواش یه قرصه خودتو اذیت نکن

درد پریودی طبیعی نیس کی میگ طبیعی

دکتر به من گفت اگر درد طاقت فرسا باشه که مثه دوران پریودی حس کنی نیاز به مسکن و شیاف داری و یا خون و لکه بینی داری یعنی غیرطبیعیه. ولی تیر کشیدنای گاه به گاه واژن و کشاله رون و لگن اینا طبیعیه. من سریع یه شیاف پروژسترون میزنم. یه منیزیم هم میخورم استراحت میکنم چند ساعت خوب میشم

منم🥲

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری