عزیزم اگه یکسره باشه طبیعی نیست ی دکتر بری بهتره ولی اگر گاهی اوقات باشه طبیعی
نه عزیزم برو دکتر طبیعی نیست اگه شدیده
میبینی دواش یه قرصه خودتو اذیت نکن
درد پریودی طبیعی نیس کی میگ طبیعی
دکتر به من گفت اگر درد طاقت فرسا باشه که مثه دوران پریودی حس کنی نیاز به مسکن و شیاف داری و یا خون و لکه بینی داری یعنی غیرطبیعیه. ولی تیر کشیدنای گاه به گاه واژن و کشاله رون و لگن اینا طبیعیه. من سریع یه شیاف پروژسترون میزنم. یه منیزیم هم میخورم استراحت میکنم چند ساعت خوب میشم
منم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.