سلام خانوما سزارین یا طبیعی آخر آخر؟🥲

۲۶ پاسخ

قطعا سزارین

من تحمل سر جا دراز کشیدنو کمک خواستن واس بلند شدنو ندارم پس سزارین ترجیح نمیدم چون واقعا سخته یکی باید بچه بزاره بغلت شیرش بدی شب نخوابه باید یکی بگیرتش خودت بخوای بری دسشویی باید یکی بلندت کنه حمام که سرپا باید وایسی نشستن میشه عذاب برات من ترجیح میدم طبیعی زایمان کنم درسته دردش زیاده ولی همون لحظه و تمام بخیه هم بخوری بازم ارزشش بیشتره تا سز

بعدشم سرارین باید شیر خشک ب یچت بدی ولی طبیعی شیر خودتو میدی قشنگم درس میشه بچت

من زایمان اولم طبیعی بود اینم طبیعی میارم چون نمتونم سزارین کنم پسرم هنوز کوچیکه باید به دوتاشون برسم طبیعی تا شش روز آدم مریضه بعدش پامیشم ولی سزارین ی هفته باید دراز بکشی

صد در صد طبیعی

زایمان طبیعی تجربه دارم بنظرم بهترخ

من بچه اولم طبیعی بودم بااینکه خیلی درد داشتم ولی الان دلم میخواد این یکی هم طبیعی باشم
چون بعدش دیگه هیچ دردی نداری راحت به کارات میرسی

من اگه شرایطشو داشته باشم دوست دارم طبیعی زایمان کنم

سزارین

من با اینکه اولین بارمه ولی دور و برم خییییییلی سزارینی دیدم و دیدم که چقد سخته بعدش ولی کسایی ک طبیعی اوردن از راحتی بعدش میگن و من ترجیح میدم بعدش که بچم بهم نیاز داره بتونم زودسرپا بشم

ببین دو تاش درد داره سزارین بعد از عمل طبیعی همون موقع است

از نظر من طبیعی زایمان کردن یک نعمته و خیلی ایمن تر از سزارینه و کسایی که میتونن طبیعی زایمان کنن ولی سزارینو انتخاب میکنن کفر نعمت میکنن..
چون گاها این موضوع شامل مادرای دیگه نمیشه و برخلاف میلشون ناچار میشن سزارین زایمان کنن اونم بخاطر پهلو به پهلو شدن نوزاد و یا جفت سرراهی و مشکلاته دیگه..
قدر این نعمتو بدونید..

علم پزشکی میگه طبیعی..
بعد از زایمان طبیعی سریع سرپا میشی و کمتر اذیت میشی و راحت کارای خودتو بچتو انجام میدی برای بچه هم مفید تره..
ولی سزارین مدتها باید استراحت کنی و تو انجام کارای خودت هم میمونی و تازه بعد از زایمان مشکلات زایمان سزارین شروع میشه..

والله میگن طبیعی همون موقع ست دردش در صورتی که بعدش هم درد داره چون بخیه میخوری به زور خودتو حتی میشوری امکان داره بخیه هات پاره بشه من که سزارین کردم ولی هرکی طبیعی کرده اینا رو میگه

سزارین

قطعا سزارین

سزارین

اگر موضوع فقط درده و عدم تحملش و حالا یسری احتمالاتی که درصد پایین ممکنه تو طبیعی پیش بیاد سزارین ! ولی چون ۷ لایه شکمو میشکافن و من فیلمشو دیدم بادست میگیرن پوستو و گوشتو میکشن خیلی میترسم از عوارض و بدفرمی شکم بعد ازون ! وگرنه ما که سر شدیم چیزیو حس نمیکنیم ! اما طبیعی اگذ شرایط خوب باشه فیزیولوژیک زایمان کنی و امادگی داشته باشه بدنت و بعدشم بگی دکتر زیبایی خوب بدوزه برات بنظرم انتخاب راحت تریه

طبیعی

سزارین. اما بعدش شکمتو ببند از روز اول
با دکتر خوب عمل کن
بعدشم خوراک خوب بخور مخصوصا روغن

من تصمیمم طبیعی بود ولی مثل اینکه باید سز بشم.دوروز پیش دکتر داشت دهانه رحممو چک میکرد با دو انگشت،چنان دردی داشت که گفتم همون بهتر که سز بشم.ولی خب سزارینم درد و دردسرای خودشو داره بعدش

طبیعی بخیه زیاد داره بعد زایمان تازه خیلی ام بدتره

طبیعی

سزارین
درد بعدش قابل کنترله با مسکن

هر کسی یه نظر و تحمل درد و طرز فکر داره
من خودم طبیعی ام

طبیعی بهتره دردشو میکشی تموم ولی سزارین دردش بعدن شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری