جونم ماما بگیر اصولی ورزش بهت یاد بده برای چرخوندن بچه
هرچی حالت سجده قرار بگیری بچه میچرخه سفالیک میشه و سرش میاد تو لگن برای زایمان طبیعی
من از سی هفته بریچه و هنوزم بریچ مونده 🥲و سزارینی ام ورزش و.. هم داشتم ولی نچرخیده.شانسیه
خیلی وقت هست هنوز که بچرخه.نگران نباش
بچه تا روز آخر هزار بار میچرخه انشالله تا اون موقع چرخیده
امیدوارم سفالیک بمونه واقعا زور داره زایمان طبیعی داشته باشی بعد زایمان سوم چهارم سز بشی🥲
عزیزم مگه عصر هجره😐
اگه مشکل فقط بریچ بودن بچست که از30هفته حرکات اصلاحی میری نینی میچرخه ان شاءلله سفالیک میشه.
گذشت اون دوره😅فقط با مامایی که میخوای باهاش زایمان کنی هماهنگ باش یا دوره های فاطمه آبادی و بردار. کامل و بضرفه ترهــــ...
معمولاً خود بچه میچرخه عزیزم نگران نباش
بعد ماما های باتجربه تر بلدن با دست میچرخونن
منم بچم بریچ میترسم نچرخه و سزارین شم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.