سزارین
سزارین صد در صد
سزارين
والا طبيعي ميگن بعدش راحتي،با بخيه چجوري راحتن!! عوارضش هم خيلي زياده
هر چی بدنم انتخاب کنه
سزززز
کاش میشد لک لک ها بیارن😭
طبیعی، توی زایمان اولم تا بردنم تو اتاق بلند شدم رفتم دستشویی، هیچ دردی هم نداشتم.
بقیه کسانی که تو اتاق بودن سزارین شده بودن، فقط آه و ناله میکردن،درد داشتن،نمیتونستن راه برن.
سزارین
من سزارین
سزارین.
صدرصد سززززز
سزارین
سزارین
صددرصد سزارین اگه با بیهوشی باشه خیلی خوبه
طبیعی
هرچی طبیعت بدنم بپذیره نسبت به شرایط
طبیعی با بیحسی
سزارین🫠
سزارین تا ابد
عزیزم بستگی به بدن و تحمل هرشخصی داره.بعضیا میگن همون لحظه طبیعی درد بکشیم بهتره بعضیا میگن بعد سزارین درد بکشیم بهتره
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.