در آخر،طبیعی یا سزارین؟

۲۱ پاسخ

سزارین

سزارین صد در صد

سزارين
والا طبيعي ميگن بعدش راحتي،با بخيه چجوري راحتن!! عوارضش هم خيلي زياده

هر چی بدنم انتخاب کنه

سزززز

کاش میشد لک لک ها بیارن😭

طبیعی، توی زایمان اولم تا بردنم تو اتاق بلند شدم رفتم دستشویی، هیچ دردی هم نداشتم.
بقیه کسانی که تو اتاق بودن سزارین شده بودن، فقط آه و ناله میکردن،درد داشتن،نمیتونستن راه برن.

سزارین

من سزارین

سزارین.

صدرصد سززززز

سزارین

سزارین

صددرصد سزارین اگه با بیهوشی باشه خیلی خوبه

طبیعی

هرچی طبیعت بدنم بپذیره نسبت به شرایط

طبیعی با بیحسی

سزارین🫠

سزارین تا ابد

عزیزم بستگی به بدن و تحمل هرشخصی داره.بعضیا میگن همون لحظه طبیعی درد بکشیم بهتره بعضیا میگن بعد سزارین درد بکشیم بهتره

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی