خانوما من درد پریود میاد میره نگرانم طبیعیه؟

۶ پاسخ

منم همینجوری بودم رفتم بیمارستان گفتن زایمان زودرس بهم آمپول و شیاف دادن گفتن هفته ای یه دونه آمپول باید بزنم

نه طبیعی نیست برو دکتر

وای دقیقا منم همینطوری ام

من از اولش دارم

من درد پریود خفیف میاد می‌ره ... درد واژن هم دارم چهارشنبه نوبت سنو دارم کاش فردا نباشه 😭😭

درد پریودی الان برات خطرناکه نمیتونی بری تا بیمارستان تست بدی

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری