۴ پاسخ

نه،۳۸/۵تب حساب میشه

آخه ۳۷ که دمای معمولیه بدنه استا نمیخواد

دختر منم دیشب یدفعه بدون علائم سرماخوردگی تب کرده

بهش استامینوفن بده

سوال های مرتبط