من امروز موعود پریودیمه ک نشدم الان بی بی چک زدم منفی بود یعنی احتمالش هست اشتباه زده باشه
من هیچ علائمی نداشتم همون ماهی که بیخیال بودم باردار شدم
من هنوزم جز سینه درد و تکرر ادرار علائمی ندارم. نه تهوع نه ویار نه بی حالی. هیچ فرقی با قبل بارداریم ندارم
من عزیزممم
من تکرر ادرار داشتم ولی قبلا هم زیاد میرفتم برا همین متوجه نشدم
من
هیچ اعلائمی نداشتم و ندارم
فقط یه کمردرد
و بعضی اعلائم دیگه ک زود گذره یه روز هس به روز ن
ولی تا ده روز اول تاخیری هیچ علائمی نداشتم ک بعد ده روز شانسی بی بی زدم مثبت شد
مننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.