۵ پاسخ

عزیزم سعی کن مرحله اول ارامش داشته باشی و استرس رو از خودت دور کن. داروهاتو دقیق و سر وقت استفاده کن. پله اصلا استفاده نکن. توالت فرنگی استفاده کن. سه روز اول در حد سرویس رفتن بلند شو و هر دو سه ساعت ده دیقه اروم توی خونه راه برو. ولی بعد سه روز کارای سبک خونه مثل اشپزی رو انجام بده و اصلا استراحت مطلق نباش. حتما حرکت داشته باش ولی اروم و با احتیاط. و اینکه من روزی یکی دو بار نشاسته توی یه لیوان اب حل میکردم و میخوردم ب نظرم خیلی تاثیر داشت. غذا هم فقط زرشک و زعفرون و جگر ممنوع بودم. و ادویه در حد خییییلی کم فقط زردچوبه و نمک خیلی کم میزدم. و خوراکی های مقوی بخور . ایشالا مثبت میشی

در کل بیحالم یه حالت گرفتگی کم دارم زیر شکم همین ولی خوابم میاد همش

لوبیاسبز آب پز بخور. زیادم استراحت نکن بزار جریان خون داشته باشی درحد کم بیاوبرو توخونه کارای سنگین نکن گوشت مرغ وکبابی کن بابرنج بخور بدون هیچ ادویه ای باشه. پارسال بمن گفتن ک میتونی 1الی2بار کله پاچه بخوری میگن خوبه

بسپار بخدا ان شاالله که مثبت میشه عزیزم.استراحت کن و غذاهای سالمو آبپز بخور

دکتر بهم گفت سه روز اول نباید گوشی ب دست بگیری و استراحت مطلق به کمر بخوابی سه روز بعد استراحت کن ولی با احتیاط

سوال های مرتبط