۸ پاسخ

سلام من الان بعد ۷۰روز دوز ۷ونیم دارم میزنم و ۱۳کیلو کم کردم

من با ورزش و تغدیه ، ۴ کیلو کم کردم و دوتا سایز کم کردم.

اینا رو ول کنید فقط تغذیه و ورزش

منم با ۳دوز ۷میلیون هزینه کردم فقط۳کیلوکم کردم همش الکیه

من با دوز اول یک هفته قشنگ بی اشتهای کامل بودم
خب چرا خودت خریدی از داروخونه این طوری مجبوری 4 تا دوز 2 و نیم داشته باشی
من کلینیک میزدم هر هفته انالیز میگرفت
اگه دوزی کم بود هفته بعد زیادش میکرد
الان شما دیگه دوز 2 و نیم مناسبت نیست باید 5 بزنی

بعداشهام برمیگشت کلا باسه دوز ۴ کیلو کم کردم

بادوز دوم هم همونطور فقط ۴ روز

من بادوز اول تا۴ روز بی اشتها بودم

وزن نکردین خودتونو

سوال های مرتبط