۱۰ پاسخ

واکسن هم مگه حس میخواد 😐 تو بعضی مناطق که شیوع پیدا کرده گفتن بزنید . به من اصلا زنگ نزدن یک هفته پیش مراقبت سه سالگی بردم چیزی نگفتن. اگه تو منطقه شما ضروریه بزنید بهتر از اینه که خود بیماری رو بگیره

حس نمی‌خواد دیگه همون واکسن یکسالگیه بدون درد و تب

من واکسن های قبلیم نزدم چه برسه به این😫😫😫

همون واکسن یک سالگیه دیگه

من زدم
گفتن همون واکسن سه گانه یک سالگیه واکسن جدیدی نیست

نمی‌زنم اصلا حس خوبی ندارم.

من نمیزنم

من حس خوبی بهش نداشتم ولی رفتم زدم☹☹

نزدم و نخواهم زد

وقتش تموم شدفکر کنم اره من زدم

سوال های مرتبط