نه بابا ولش کن
همونم که زدیم اشتباه کردیم
من دیروز رفتم بهداشت گفت ۱۸ ماهگی اخرشه دیگه نداریم
این طرح واکسن سرخک برای سیستان و بلوچستان هست و اطرافش ب علت شیوع بیماری اونجا زیادتر
من شتبه براپسرم زدم ن تب داره ن درد تو دست میزنن..دکتره گفت فعلا جنوبشرق باید بزنن درصورت شبوع سرخک کل کشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.