۴ پاسخ

نه بابا ولش کن
همونم که زدیم اشتباه کردیم

من دیروز رفتم بهداشت گفت ۱۸ ماهگی اخرشه دیگه نداریم

این طرح واکسن سرخک برای سیستان و بلوچستان هست و اطرافش ب علت شیوع بیماری اونجا زیادتر

من شتبه براپسرم زدم ن تب داره ن درد تو دست میزنن..‌دکتره گفت فعلا جنوبشرق باید بزنن درصورت شبوع سرخک کل کشور

سوال های مرتبط