خانما واکسن سرخک زدین یانه؟

۱۲ پاسخ

نمیزنم اصلا

انگار بعضی استانها هست حالا معلوم نیست در آینده استانهای دیگ هم شامل میش یانه

ما خوزستانیم و به ما زنگ نزدن
دوم اینکه چندین ساله دو دز زده میشده چرا امسال کردن سه دز؟
و اینکه تو شرایط تجریم هستیم واکسن و دارو وارد نمیشه
واکسنشم ایرانیه🤦‍♀️
من ک اعتماد ندارم
چون واکسن برکت خیلی عوارض داد

بله.

بله عزیزم زدیم

باید برم فردا بپرسم اگه تا لنگ ظهر نخوابم

خودمون باید بزنیم یا بچه ها؟ کی بهتون گفته بزنین؟

بله تصمیم دارم فردا برم بزنم

به ما که زنگ نزدن

اره شنبه اون هفته

من امروز زدم عزیزم

بله من امروز بردم زدم

سوال های مرتبط