۳ پاسخ

نه نداره

یه بار نوزادی و یه بار ۱۸ ماهگی میزنن دیگه،مگه باید بزنیم؟

نه نداره تپو بعضی از بدن ها یه تب خفیف داره ولی در حد تب بالا نیست

سوال های مرتبط