این واکسن سرخک چیه
شما برا بچه هاتون زدین؟

۱۰ پاسخ

فعلاجنوبشرق درصورت شیوع کل کشور....اره پسرم زد خیلی هم سبک بود ن تب داره ن درد

چرا جنوبی ها؟؟؟

بهداشت زنگ نزده به ما

طرف ما بهداشت زنگ نزده برا این واکسن

منم ایذه هستم برا پسرم زدم

من نمیزم

من بردم زدم

اره ایذه هستی باید بزنه بچت.ما زدیم

نه من پرسیدم از بهداشت گفتن نمبخواد

برای شهر های جنوبیه . و باید بزنید دیگه

سوال های مرتبط