۹ پاسخ

بهداشت ک ب من زنگ نزده

من الان از شما شنیدم باید بزنیم ینی؟

به نظرم مال یکوسالگی هست که به دست میزدن

نمیدونم چندماهگیه. دیروز پیامکش اومد روگوشیم چندروز پیشم فامیلمون پیام دادگفت بچمو برده‌بودم بهداشت واکسنش زدم

بهداشت گفته؟؟

واکسن سرخک کی باید بزنن

كي گفته بايد بزنن؟؟ بهداشت؟؟

اره چرا نبریم

بله من چندروزدیگه میبرمش

سوال های مرتبط