خانوما دخترم میخنده ولی صدا دار نیس چرا؟؟

۴ پاسخ

خب بچه اس دیگه بچه یه ماه انتظاری داری قهقه بزنه از سه ماه ب بعد خنده هاش صدا دار نیشه دختر من الات دو ماهش تموم شده میخنده و صدا دار نیس هنوز

آخه زوده هنوز براش.

فعلن زوده عزیزم

خیلی زوده😐

سوال های مرتبط

مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۳ ماهگی