من که دومین ماهه اقدامم ولی باردار نشدم همسرمم واریکوسل عمل کرده بعد از عملش من ۳ ماه پریود نشدم اینقدر عصابم بهم ریخته بود کلا قفل شده بود بدنم از اردیبهشت و خرداد اقدام بودیم ولی باردار نشدم خیلییی دلم شکسته خیلی
چندوقته که اقدام هستی
انشاءالله بحق این روزها زودتر بارداربشی 🤲🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.