۸ پاسخ

الان که گرمه برای جین

گرمههههه رکابی زیر دکمه تنش میکنم میبرم بیرون نهایت ی رامپر نازک

گرمههههه

وای گرمه
من همیشه تیشرت شلوارک
یا بادی استین دارو پاپوش

پیرهن وشلوارک نخی گرفتم بایه دست دیگ تیشرت طوری باشلوارک با رامپر اینا رو میپوشونم اصلا درست نیست لباس بچه زباد گرفت ماشالله زود رشد میکنن کوچیک میشه کنتسر هرفصل همونموقعش ۴یا۳دست بگیرب الان من پاییزی گرفتم چند دست ببشتریاش تنش نکردم چون قبلم داشت پوشوندم اینا موندن همینجوری نو سال بعد کوچیک میشه براش

گرمممممممممممممه😩😩😩😩😩😩😩😩 بلوز شلوارنخی ترجیحا آستین دار

نه هوا گرمه یه لباس خنک روشن بپوش

نه گرمههههه فقط یه رامپر

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری