۶ پاسخ

ب من گفتن وزن بچه ات کمه وزن تولدش 2700بود الان 4200شده

نوزاد تا دو ماه باید هر دو ساعت شیر بدی

بچه من خودش 3 ساعتی یه بار بیدار میشه شیر میدمش

نه دختر من ۱۲ شیر میخوره دیگه ۶ بیدار میشه برا شیر میخوره ۱۰ بیدار میشه

من شب ساعت ۱۲ ،نصفه شب ساعت ۳،صبح ساعت ۶ ،طی روز هم که هر یکی دو ساعت آویزونمه 😄

من سرشب شیشه میدم ۲یا۳ساعت بعدشیرخودمو

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد