۵ پاسخ

سلام قرص مخمر اب جو

من قبل بارداریم گرفتم عالی بود پودر بود وزنمم برنگشت تمام بدنم صورتم پرشد ولی نمیدونم تودوران شیردهی میشه خوردیانه

دارو نمیدونم ولی جنسینگ از عطاری بگیرن با اب بخورن خوبه

دارو های چاقی همشون کورتون دارن که ورم فقط با قطع دارو هم وزن برمیگرده و خوب نیست

ب نظرم هیچی نخره چون همشون ضررن میگن ضرر نیس ولی دروغ میگن

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی