۹ پاسخ

عزیزم نرماله اصلا به خودت استرس نده

۲۴۷ گرم بود نینی

از هفته ۲۸ وزن میگیرن قبلش اصلا نهم نیست

من دیروز رفتم انومالی 240گرم بود

من ۱۸ هفته ۶ روز ۲۶۰ گرم بود

نه اوکیه عزیزم نگران نباش

نه بابا من‌قندم لب مرزه

من ۲۲۰ گرم بود

نه خوبه درسته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلارز مامان نیلارز هفته بیست‌وپنجم بارداری