چی بخورم پریود شم ده روز تاخیر دارم

۳ پاسخ

شاید باردار باشی

من چند بار نشدم قطره شیر افزا خوردم حسابی شدم ولی اول مطمئن شو که باردار نیستی

چای زعفرون بخور.
ولی اول مطمئن شو بار دار نیسی.
البته شاید بخاطر تغیر فصل و آب وهوا یه کم عقب افتاده.

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی
مامان 💙Arya💙 مامان 💙Arya💙 ۱ سالگی
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی