۱۰ پاسخ

من که با کاندوم باردار شدم چی بگم🤪🤪

این تایپک استرس زا بود

هیچی جوابگو نیست که🤣

مثل قدیما میبستن اونجوری دیگع بای بای حاملگی

جلوگیری طبیعی چجوری حامله شدی 😂😂😂؟! اون جلوگیری طبیعی نیست ! ژل لوریکانت بزن به الت شوهرت که پیشابش اگذ اسپرم داره بکشه همرو😅 و اینکه مطمعنی شوهرت میریزه بیرون همرو؟ چون من ۷ سال جلوگیری طبیعی داشتم هیچ بار نشد حامله بشم

منم شوهرم عاشق اینه بریزه تو سر پسرم دستگاه داشتم

من شوهرم تو جلوگیری طبیعی خیلی سفته
اما بازم باید یک فکری بردارم

ماسه سیمان بریز پلمپش کن😂

راهی پیدا کردی به منم بگو مگه طلاق بگیریم یا جدا بخوابیم 🤣🤣🤣🤣من با دستگاه الان باردارم😐😐

دقیقا😂😂

امپول بزن خب

سوال های مرتبط

مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی