دوستم بهم گفت فقط کاندوم😔
آ يو دي
بهترین اش کاندوم واقعا
من بعد پسر اولم 10 سال طبیعی . ولی این سری شاید آی یو دی بزارم
وا خوب چرا طبیعی جلوگیری نمیکنن 😐 شوهر اگه کار بلد باشه بلده چجوری فوری دربیاره تا توش نریزه🤣 ما دوسال جلو گیری طبیعی داشتیم بدونه کاندومو قرصو و..
من قرص خوردم ۵سال بعد باردار شدم دیگه نا امید شده ترسیده بودم خدایی نکرده دیگه بچه دار نشم رفتم دکتر گفت تنبلی تخمدان دارم خیلی از قرص میتریم
فرار کن نزار 😂 بیاد طرفت
شوخی کردم گلم
کاندوم خوبه من .بعد بچه اولم فقط از کاندوم استفاده میکردم
من یکسال با کاندوم بودم
سه ماه ام طبیعی
تا خودمون نخواستیم حامله نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.