شماهم مثل پنگوئن تیر خورده راه میرید؟؟ 😩😩😩

۱۸ پاسخ

باز پنگوئن ها بامزه‌ن😂من اصلا بامزه نیستم😂با آه و ناله و زجر راه میرم😂😂😂مخصوصا شب ها ک خوابیدم و میخوام پاشم سرویس بهداشتی برم ...میمیرم تا پاشم و راه برم

من تا چند ماه بعد از زایمان هم همینطور بودم 🤣🤣🤣

آخ گفتی خواهر همدردیم😩😩😂😂

🥲سخت ترین قسمت ماجرا شب ها و دسشویی رفتنش هست

مثل یه پنگوئنی که پاهاش کوتاه بلند هست راه میرم و خیلی سخت ،شب ها برای دستشویی رفتن واقعا گریه ام میگیره 🥲🥲🥲🥲🥲

دقیقا منم همینطورررر

من دیروز داداشم می‌گفت مثل خرچنگ راه میری شوهرم میگفت پنگون ایشالا هرکس مسخره می‌کنه حامله بشه پنگونی راه بره بهش بخندم 🫤😂

شوهر من یه فیلم پنگوئن دانلود کرده مرتب بهم نشون میده میگه ،فراموش نکنی چطوری راه میری 😂

اخ اخ گفتییییی 🤣 کمرمم تازگی میگیره افتضاح میشم

خیلی بدتررررر
حتی دیگ نمیدونم چطور بشینم شکمم خیلی بزرگ شده و اومد پایین

🤣🤣🤣اره دخترم بهم میگه پنگوین من میخواد قربون صدقه بره

مشکل اینه هر کی تو خیابون می بینه می خنده چرا آخه؟؟؟ یعنی اینا خودشون حامله بودن پنگوئنی راه نمی رفتن؟!!! 🤣🤣

اره شاید حتی بدتر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
از ۲شنبه غروب کمرم گرفته دیگه اوضاعم خیلی بیریخت شده😅😅

دقیقا 😁🩵

دقیقاااا🤣🤣🤣 من میگفتم عمرا تو بارداری مثل پنگوئن راه برم همه سعیمو می‌کنم صاف باشم
الان نه تنها پنگوئنم بلکه تیرم خوردم🤣🤣

😂👍🏻

ارههه🥲 حس میکنم بچه تو لگنمه

اره🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری