۲ پاسخ

به طور ثابت از یه زیر بغل بگیر همونارو باهم مقایسه کن.
این درجه هم خطرناک نیست ولی نزار بره بالاتر
چون تب بدن درد هم میاره بچه کم غذا میشه. بهش اب جوشیده خنک شده بده اگر به غذا افتاده اب سیب بده.

خطرناک نیی ولی باید کنترل بشه که بالا نره

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱ سالگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی