دمای۳۸/۳ زیر بغل ..ینی تب داره؟😭

۴ پاسخ

با اب ولرم تن شویه کن بهش استامینوفن بده دو برابر وزنش

۳۸/۳+۰/۵

بله ۳۷.۵ به بالا تب هست

بله ، ۳۷ و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی