خانما زیر بغل تب ۳۷.۸زیاده؟

۴ پاسخ

یکم‌زیادا

نه زیاد بالا نیس ولی خب بازم تب داره و داره شروع میشه تبش فعلا با پاشویه کنترل کن

همیشه یه نیمم خودش بهش اضافه کن

بله عزیزم استامنوفن بده لباس هایش رو کم کن

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱ سالگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری