خانما بچه تو چند هفت بدنیا بیاد بستری میشه؟؟؟

۶ پاسخ

میگن بستگی به وزن و ریه داره

من سر زایمان دخترم ک ۳۷ هفته و ۴ روز بود و ۲۵۰۰ بود نرفت دستگاه
تخت بغلیم ۳۶ بود. نرفت دستگاه

معمولا زیر ۳۶ هفته میرن دستگاه و بالاتر از هفته ۳۶ بستگی داره به بدن بچه و وزن و واکنش بچه ب دنیای بیرون از رحم مادر

بستگی داره
قبل ۳۶ میرن دستگاه معمولا

دوستم‌۳۶هفته بچش اومد نرفت دستگاه
ولی دکترم گف زیر ۳۸ بیاد میره دستگاه

زیر۳۷هفته

سوال های مرتبط

مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری