میگن بستگی به وزن و ریه داره
من سر زایمان دخترم ک ۳۷ هفته و ۴ روز بود و ۲۵۰۰ بود نرفت دستگاه
تخت بغلیم ۳۶ بود. نرفت دستگاه
معمولا زیر ۳۶ هفته میرن دستگاه و بالاتر از هفته ۳۶ بستگی داره به بدن بچه و وزن و واکنش بچه ب دنیای بیرون از رحم مادر
بستگی داره
قبل ۳۶ میرن دستگاه معمولا
دوستم۳۶هفته بچش اومد نرفت دستگاه
ولی دکترم گف زیر ۳۸ بیاد میره دستگاه
زیر۳۷هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.