خانما خدایی نکرده بچه ۳۴ هفگته بدنیا بیاد چجوری میشه

۶ پاسخ

نگران نباش سر وقتش میاد انشاالله

هیچی دیگ۳۴ خوبه بچه میره دستگاه شانس زنده موندش زیاده

میره ان ای سیو عزیزم بعد چند روزهم ترخیص

هیچی
ب دنیا میاد دیگه

من نمیدونم اما چرا این سوالو میپرسی

هیچی ی چند روزی میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نازی مامان نازی ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد