۳ پاسخ

آره عزیزم چون هفتتم داره میره بالا همیشه داری نباید خودتو خسته کنی استراحت کن

اره عزیزم باهاته فشارروی عصب سیاتیکه بخاطربزرگ شدن رحم هست

اره عزیزم چون بچه اول هست داره کا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری