سر خاک کی
من یه بار رفتم🙄
نه جفتم پایینع استراحتم
سر خاک کی
نه . برای زن باردار شگون نداره
سلام نه
زیاد رفتن خوب نیست ولی اینکه هر از گاهی بری اشکالی نداره که
نه آخه خوب نیس هم فضای سنگینی داره و هم یهو میبینی جنازه میارن خیلی سنگینه واسه بچه ،
از دور هم فاتحه بفرستین به دست عزیزانتون میرسه
من که هرهفته میرم اگه نرم نمیتونم بخوابم باید برم پیش بابام
من الان موندم چیکار کنم هفته پیش هم من رفتم برا فاتحه اما خب فردا بیشتر میمونن شلوغم هس
سر خاک کی
من دوست دارم برم نمیدونم حالا برم یا نه ولی شوهرم میگه نمیخوام بری
نه.
خیررر
نه اصلا
سلام نه نمیرم
سلام نه
ن خیر
سلام نباید رفت سرخاک؟
خیر
خیر.
سلام بله
سلام اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.