۹ پاسخ

کلوتریمازول + هیدروکورتیزون ۱ درصد

مرسی عزیزم

کالاندولا رو خیلی زیاد براش بزن عالیه

من زینک و کالاندولا رو باهم قاطی میکنم میزنم خداروشکر جواب داده

من از عطاری یه پودر آبی تیره خریدم اسمش یادم نیست بعد تو یه کم اب حل کردم ریختم رو پاش پوشکش کردم عالی بود چون دخترم بدنش به هیچ پمادی جواب نمیده

آردن
گل سرشور و تخم گیشنیز هم پودر کن از الک رد کن صاف صاف بشه بپاش روی اردن که زدی

سودو کرم

بازش بزار با شامپو بچه بشور خوب خشک کن یه عالمه پماد ان ان بزن پوشک نکن یساعت

کلوتریمازول+پماد اورین

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان فرزاد مامان فرزاد ۱۷ ماهگی