۹ پاسخ

ب بچه های من نمیدن☹️

کجامراجعه کردی سهمیه میدن

من اپتامیل میخریدم یه جا۲۵۰یه جا۳۰۰ی جا۳۵۰

برامنم زیرش همون مبلغ زده شایدم ب شمااون قیمت دادن

من باکدملی هم همون قیمت دادن ب کدملی هم همون قیمت

حالاشایدم شهرشماگرون قیمتهامتفاوت

آزادش 240باکدملی دیروز گرفتم 175

قیمتی ک خریدموگفتم

عزیزم من ازمغازه آزادمیخرم ۱۸۰😂😂

سوال های مرتبط